Pracownik
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:

Koordynowanie zadań administracyjnych Biura Gospodarki Nieruchomościami - obszar obiekty dydaktyczne.

Administrowanie konta technicznego Biura Gospodarki Nieruchomościami oraz aplikacji QRmaint - obszar - obiekty dydaktyczne.

Koordynowanie i nadzorowanie umów sukcesywnych w zakresie konserwacji/serwisowania/ przeglądów:

  • systemów p.poż.
  • usług kominiarskich
  • stolarki okiennej i drzwiowej
  • urządzeń dźwigowych

oraz umów na sukcesywny zakup paliw do pojazdów służbowych  i sprzętu technicznego.

Ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych obiektów dydaktycznych.

Współpraca przy opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych.

Nadzór nad planem rzeczowo-finansowym BGN –obszar obiekty dydaktyczne.

Nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących najmu krótkoterminowego.

clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
Przejdź do treści