- nadzór nad utrzymywaniem bazy materialnej Domów Studenta UO
- koordynacja zadań administracyjnych Biura Gospodarki Nieruchomościami w obszarze Domów Studenta
- tworzenie i realizacja planów finansowych i operacyjnych związanych z działalnością Domów Studenta
- bieżąca analiza przychodów i kosztów w podległym obszarze
- prowadzenie spraw finansowych, monitorowanie płatności i rozliczeń z tytułu opłat za zakwaterowanie w Domach Studenta
- nadzór nad przydziałem miejsc i całością spraw związanych z zamieszkiwaniem studentów w Domach Studenta
- planowanie, organizacja, nadzór i rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi
- współpraca z Samorządem Studenckim UO w zakresie prawidłowego funkcjonowania Domów Studenta UO
- nadzór nad utrzymywaniem bazy materialnej Domów Studenta UO
- koordynacja zadań administracyjnych Biura Gospodarki Nieruchomościami w obszarze Domów Studenta
- tworzenie i realizacja planów finansowych i operacyjnych związanych z działalnością Domów Studenta
- bieżąca analiza przychodów i kosztów w podległym obszarze
-
prowadzenie spraw finansowych, monitorowanie płatności
i rozliczeń z tytułu opłat za zakwaterowanie w Domach Studenta
- nadzór nad przydziałem miejsc i całością spraw związanych z zamieszkiwaniem studentów w Domach Studenta
-
planowanie, organizacja, nadzór i rozliczanie czasu pracy pracowników obsługi
- współpraca z Samorządem Studenckim UO w zakresie prawidłowego funkcjonowania Domów Studenta UO
Koordynowanie zadań administracyjnych Biura Gospodarki Nieruchomościami - obszar obiekty dydaktyczne.
Administrowanie konta technicznego Biura Gospodarki Nieruchomościami oraz aplikacji QRmaint - obszar - obiekty dydaktyczne.
Koordynowanie i nadzorowanie umów sukcesywnych w zakresie konserwacji/serwisowania/ przeglądów:
oraz umów na sukcesywny zakup paliw do pojazdów służbowych i sprzętu technicznego.
Ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych obiektów dydaktycznych.
Współpraca przy opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych.
Nadzór nad planem rzeczowo-finansowym BGN –obszar obiekty dydaktyczne.
Nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących najmu krótkoterminowego.
Zakres obowiązków :
- Obsługa kancelaryjna Biura Gospodarki Nieruchomościami
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami Uczelni.
- Składanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Organizacja i bieżąca obsługa potrzeb Uczelni min.:
- przygotowanie i dostarczenie tóg , biretów oraz insygniów na potrzeby uroczystości Uczelni,
- organizowanie pracowników w przypadków usuwania skutków awarii i innych zdarzeń losowych.
- Ewidencjonowanie , zamawianie i wydawanie środków czystości i artykułów higienicznych.
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowników w środki ochrony indywidualnej .
Nadzór nad obiektami: Collegium Chemicum, Collegium Medicum, Obiekt dydaktyczny ul. Oleska 48, Obiekt dydaktyczny Oleska 22, Obiekt dydaktyczny LO Plac Staszica 1, MCBR Oleska22a
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem obiektu.
Monitorowanie stanu technicznego obiektów oraz przeprowadzanie działań naprawczych i konserwacyjnych.
Zapewnienie zgodności obiektów z normami bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zarządzanie zespołem pracowników ds. utrzymania obiektu.
Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w zakresie utrzymania obiektu.
Proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu usprawnienie procesów związanych z utrzymaniem obiektu.
Nadzór nad obiektami: Collegium Civitas, Collegium Iuridicum, Collegium Paedagogicum
Zarządzanie administracyjne : Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem obiektu, w tym organizacja ochrony, kontrola remontów i napraw.
Koordynacja zespołu : Zarządzanie zespołem pracowników, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz efektywne funkcjonowanie obiektu.
Wynajem powierzchni: Zarządzanie wynajmem pomieszczeń i przestrzeni na terenie obiektu, w tym koordynacja z najemcami.
Nadzór nad terenami zielonymi oraz parkingiem: Utrzymanie i zarządzanie terenami zielonymi oraz parkingiem, zapewnienie ich odpowiedniego stanu
i funkcjonalności.
Bezpieczeństwo: Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających
w obiekcie
Nadzór nad mieniem: prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu majątku, przeprowadzonych napraw, konserwacji oraz wszelkich incydentów związanych z mieniem.
Kierowca Rektora Uniwersytetu Opolskiego
Nadzór nad obiektem na Drzymały 1a.
Zarządzanie administracyjne : Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem obiektu, w tym organizacja ochrony, kontrola remontów i napraw.
Koordynacja zespołu : Zarządzanie zespołem pracowników, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz efektywne funkcjonowanie obiektu.
Wynajem powierzchni: Zarządzanie wynajmem pomieszczeń i przestrzeni na terenie obiektu, w tym koordynacja z najemcami.
Nadzór nad terenami zielonymi oraz parkingiem: Utrzymanie i zarządzanie terenami zielonymi oraz parkingiem, zapewnienie ich odpowiedniego stanu
i funkcjonalności.
Bezpieczeństwo: Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających
w obiekcie
Nadzór nad mieniem: prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu majątku, przeprowadzonych napraw, konserwacji oraz wszelkich incydentów związanych z mieniem.
Nadzór nad obiektem na Drzymały 1a.
Zarządzanie administracyjne : Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem obiektu, w tym organizacja ochrony, kontrola remontów i napraw.
Koordynacja zespołu : Zarządzanie zespołem pracowników, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz efektywne funkcjonowanie obiektu.
Wynajem powierzchni: Zarządzanie wynajmem pomieszczeń i przestrzeni na terenie obiektu, w tym koordynacja z najemcami.
Nadzór nad terenami zielonymi oraz parkingiem: Utrzymanie i zarządzanie terenami zielonymi oraz parkingiem, zapewnienie ich odpowiedniego stanu
i funkcjonalności.
Bezpieczeństwo: Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających
w obiekcie
Nadzór nad mieniem: prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu majątku, przeprowadzonych napraw, konserwacji oraz wszelkich incydentów związanych z mieniem.
Nadzór nad mieniem: prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu majątku, przeprowadzonych napraw, konserwacji oraz wszelkich incydentów związanych z mieniem
Instalowanie, wdrażanie i aktualizowanie oprogramowania wykorzystywanego na komputerach Biblioteki. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem sieci LAN Biblioteki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami. Planowanie zakupu sprzętu komputerowego. Ewidencja sprzętu komputerowego. Przedstawianie Dyrektorowi Biblioteki wniosków dotyczących zaopatrzenia w aparaturę. Wsparcie pracowników w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem użytkowanych w Bibliotece systemów i oprogramowania. Wykonywanie zadań związanych z wydrukiem Elektronicznej Legitymacji, Studenta, Doktoranta i Nauczyciela Akademickiego, zamawianie materiałów niezbędnych do wydruku, wydruk ELS, ELD, ELN, prowadzene dokumentacji rozliczeniowej, sprawowanie nadzoru nad procesem.
- bieżąca obsługa administracyjna Domów Studenta
- kompleksowa obsługa związana z kwaterowaniem i wykwaterowaniem
-monitorowanie poprawności naliczonych opłat w systemie USOS
- nadzór nad utrzymaniem porządku w Domu Studenta
Nadzór nad obiektami: Collegium Oeconomicum, Obiekt ul. Dmowskiego 7-9
Zarządzanie administracyjne : Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem obiektu, w tym organizacja ochrony, kontrola remontów i napraw.
Koordynacja zespołu : Zarządzanie zespołem pracowników, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz efektywne funkcjonowanie obiektu.
Wynajem powierzchni: Zarządzanie wynajmem pomieszczeń i przestrzeni na terenie obiektu, w tym koordynacja z najemcami.
Nadzór nad terenami zielonymi oraz parkingiem: Utrzymanie i zarządzanie terenami zielonymi oraz parkingiem, zapewnienie ich odpowiedniego stanu
i funkcjonalności.
Bezpieczeństwo: Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających w obiekcie.
Nadzór nad mieniem: prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu majątku, przeprowadzonych napraw, konserwacji oraz wszelkich incydentów związanych z mieniem.
Biuro Gospodarki Nieruchomościami
ul. Oleska 48
45-052 Opole
tel. +48 77 541 70 56
e-mail: bgn@uni.opole.pl
Uniwersytet Opolski
plac Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382